Friday, July 1, 2022

Ketika dan Kalimat

Sepanjang saya belajar subjek ini, apa yang boleh saya kata ialah paling banyak emosi dan perasaan yang saya timbul seperti gembira, marah, serabut dan sebagainya. Kadang-kala, saya akan berasa mengapakah lagi ada kerja yang banyak ni? Saya masih lagi ada tugasan subjek lain... Tetapi, saya tahu inilah salah satu cabaran yang akan saya perlu hadapi nanti sekiranya bekerja.. bukan hanya satu kerja sahaja dan saya perlu hadapi serta atasinya pada masa yang sama. 

Itulah cabaran saya. Selain itu, selain daripada emosi dan perasaan, saya juga mempunyai semangat yang positif dalam kuliah Prof, saya berpeluang belajar asas fotografi walaupun tidak mempunyai pengajaran secara fizikal, tetapi saya pun mencuba untuk melaksanakannya dengan terbaik. 

Saya bersyukur kerana kami semua telah berjaya mengatasi cabaran ini dan berterima kasih kepada Prof Normaliza kerana sentiasa bersemangat dalam kuliah. Terima kasih Prof kerana sentiasa mengajar kami dengan suara yang riang dan cara pengajaran yang berbeza untuk menarik perhatian kami !Terima kasih Prof banyak banyak !!

No comments:

Post a Comment

Tugasan Multimedia Dalam Bahasa 2022