Tuesday, May 10, 2022

BBM 3410 : Swafoto

 

Swafoto: 10 keping gambar sendiri

1. 

Lokasi : Rumah saya (Taman Yayasan)

Masa   : 8.50 am

Penceritaan : "Tak tau nak pose macam mana ni..."

Model Telefon: Iphone XR


2.

Lokasi : Rumah (Taman Yayasan)

Masa   :  9.30am

Penceritaan : "Tutup muka sikit..."

Model Telefon: Iphone XR


3. 

Lokasi : Rumah (Taman Yayasan)

Masa   :  9.33am

Penceritaan : "Macam muka saya bulat je..."

Model Telefon: Iphone XR


4.

Lokasi : Bilik Kolej Canselor

Masa   :  7.53pm

Penceritaan : "Yii, bagi love untuk kawan-kawan..."

Model Telefon: Iphone XR


5.

Lokasi : Rumah (Taman Yayasan)

Masa   :  10.01am

Penceritaan : "Yes Ok!!!..."

Model Telefon: Iphone XR


6. 

Lokasi : Rumah (Taman Yayasan)

Masa   :  10.05am

Penceritaan : "Rambut serabut!!!..."

Model Telefon: Iphone XR


7.

Lokasi : Rumah (Taman Yayasan)

Masa   :  8.20pm

Penceritaan : "Sudut ni macam cantik ye!!!..."

Model Telefon: Iphone XR


8.

Lokasi : Rumah (Taman Yayasan)

Masa   :  6.57pm

Penceritaan : "Sentiasa berfikiran positif !!..."

Model Telefon: Iphone XR


9.

Lokasi : Bilik Kolej Canselor

Masa   :  8.10pm

Penceritaan : "Pose Peace tapi tak senyum!!!..."

Model Telefon: Iphone XR


10.

Lokasi : Bilik Kolej Canselor

Masa   :  8.30pm

Penceritaan : "Macam takde mood jer!!!..."

Model Telefon: Iphone XR



Swafoto: 5 keping gambar orang ramai

1.

Lokasi : Di atas kereta

Masa   :  6.30pm

Penceritaan : "Jom ambil gambar!!!..."

Model  : Saya, Ong Mei Li dan Wong Yit Ching

Model Telefon: Iphone XR


2.

Lokasi : Di atas kereta

Masa   :  6.33pm

Penceritaan : "Eih, muka macam bulat haha!!!..."

Model  : Saya, Ong Mei Li dan Wong Yit Ching

Model Telefon: Iphone XR


3.

Lokasi : Rumah (Taman Yayasan)

Masa   :  11.25am

Penceritaan : "Eih, muka swag bukan senyum!!!..."

Model  : Saya, Ong Xiao En dan Ling Xin Yi

Model Telefon: Iphone XR


4.

Lokasi : Rumah (Taman Yayasan)

Masa   :  11.30am

Penceritaan : "Gambar sudut ni macam cantik!!!..."

Model  : Saya, Ong Xiao En dan Ling Xin Yi

Model Telefon: Iphone XR


5.

Lokasi : Rumah Buddha (Sri Serdang)

Masa   :  9.30pm

Penceritaan : "Aduh, ramai orang tak boleh buka mask!..."

Model  : Saya, Lau Pheck Ying dan Kong Jing Ying

Model Telefon: Iphone XR


Pautan di bawah merupakan pautan video Swafoto saya di Youtube.

Youtube link: https://youtu.be/6L1_empGNvg




No comments:

Post a Comment

Tugasan Multimedia Dalam Bahasa 2022